maanantai 1. helmikuuta 2010

Seuraava kollaasi

kollaasi tulee tässä, Collage Obsession Challenge#1 "Worn out"

Ja olen edelleen aivan hökötyksissäni näiden kanssa! Olen toki tehnyt kuvankäsittelyä aiemminkin ja harrastan akvarellimaalausta yms. kuvajuttuja, mutta nämä kollaasit on nyt sitä ihtiään: suurta intohimoa!

Minulla on pieni digikamera ja olen säästänyt lähes kaikki kuvat, kun ei koskaan tiedä, jos jossain jotain kohtaa joskus tarvitsis. Niinku nyt.

Kiitos Itkupillille vinkeistä ja synttärionnittelut! Kyllä sitä oli vielä nuori viiskymppisenä, kun ei ole vielä vanha nytkään...

Nyt täytyy sitten katsella ja tunnustella tuota Paria.


3 kommenttia:

  1. Kiitos onnitteluista ja mielellani kylla autan, jos tulee jotain kysyttavaa.

    Tama on tosi janna kollaasi, siina on ihan orientaalitunnelma, en tieda kumpaan sijoittaisin, Kiinan vain Japaniin. Mun mielestani tuo punainen tausta on tosi kaunis ja sitten noi valkoset kukat tuossa etualalla antaa juuri siihen herkan tunnelman.

    VastaaPoista
  2. Nyt huomasin, etta olet Tampereelta, sieltahan minakin olen kotoisin ja palaan sinne kylla takas, kun olen saanut tarpeekseni Los Angelesista, viela viihdyn hyvin, mutta ei taa nyt sentaan Tampereen veronen ole. ;)

    VastaaPoista
  3. Joo, minustakin tuosta tuli jotenkin itämainen.

    Kyllä Tampere on oiva kaupunki, vaikken olekaan syntyperäinen. Tällä erää ollut täällä reilut 10 vuotta. Vaan taitaa olla LA aivan toista maata ilmaston ja meinigin puolesta! Oletko ollut siellä kauankin?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, on hauska saada palautetta!